Що таке здорові відносини — з роботою

У вас ідеальні відносини, якщо ти профі і приносиш реальну користь компанії, але при необхідності можеш передати свої завдання команді.

Якщо все зав’язано на тебе — швидше за все, ти не можеш піти у відпустку і навіть на лікарняний. Зрештою настане вигоряння — а це вже серйозна проблема.

Зворотна ситуація — коли тримаєшся за роботу з усіх сил — теж небезпечна. Страх звільнення може довести до справжньої депресії.

 

Що робити

Якщо на роботі без тебе ніяк — постарайся змінити ситуацію. Залиш того, хто буде замінювати тебе, чітку інструкцію або план роботи. Розподіливши завдання по колегах. Не намагайся працювати на відпочинку — тільки все зіпсуєш.

Якщо панічно боїшся звільнення — вчися. Іншого виходу немає: або підвищуй кваліфікацію, або паралельно з роботою освоюй нову професію.

 

Ти не боїшся висловлювати свою думку

Все відмінно, якщо в компанії прислухаються до думки співробітників, а співробітники не приховують помилки до останнього.

 

Ви змінюєтеся, але зміни не лякають

Міцні і перспективні відносини з роботою — це коли ти потрібен, навіть якщо в компанії глобальні зміни, а у тебе є можливості для зростання (або зміни спеціалізації) всередині компанії.

Втім, тут все індивідуально. Не всі хочуть дорости до директора, що б не твердили кар’єрні консультанти. Якщо ти на своєму місці і щасливий — все відмінно.

Ви довіряєте один одному

Атмосфера довіри в компанії — ще один компонент «здорових відносин». Розумний контроль необхідний, але не тотальний.

Чим суворіше контроль, тим більше способів його обійти. Недовіра часто провокує обман.

Людина не може однаково ефективно працювати 8 годин на добу. Правильний відпочинок — невелику перерву раз в 40-45 хвилин. А якщо робота вимагає креативності — відволікання просто необхідно, та й творчу кризу ніхто не відміняв.

 

Що робити

Питання про способи контролю співробітників встав, коли компанії перейшли на удалёнку навесні 2020 го. Зараз, через майже рік, цю проблему вирішили майже всі.

Хтось посилає звіти до певного часу, хтось веде облік часу, витраченого на завдання.

Головне — щоб кожен співробітник чітко знав, як саме враховується його робота.

Ви на одній стороні

У гармонійних відносинах немає місця зраді. Що б не трапилося — проти всіх проблем ви встанете пліч-о-пліч. До відносин роботодавець — працівник це теж стосується.

 

Дуже важливо, щоб в будь-якій ситуації компанія брала відповідальність за помилку на себе, а не на конкретного співробітника. Визнати і виправити помилки, не учиняючи розправу над провинилися, — спосіб проявити повагу і до клієнта, і до співробітників.